Skip to main content
Hírek2022. szeptember 19.

Megújuló arculat, kereskedelmi modellváltás

Építőpont Magazin
image

A HUFBAU új külsővel, új arculattal köszönti az őszt: országszerte 45 ponton újulnak meg kereskedései, egyben megkezdi meglévő üzletei átalakítását.

Megújul Magyarország meghatározó építőanyag-kereskedő hálózata, a HUFBAU. Országszerte elsőként a külső megjelenésben történik változás, majd fokozatosan, a HUFBAU üzletek belső terei is átalakulnak; ősszel a Dunántúl legnagyobb üzleteiben, majd a jövő év első felében Kelet-Magyarországon.

A megújulással a HUFBAU új, kategóriateremtő építőanyag- és barkácsüzleteket hoz létre, ahol a legnagyobb szerepet a vásárlói élmény kapja.

45 helyen az országban válik egyre fontosabbá az ügyfélélmény

„A HUFBAU 2022-ben töltötte be a 18. életévét. Hiszünk abban, hogy a nagykorúságot elérve, megújítjuk a hazai építőanyag-kereskedelmet, és ezzel a léptékváltással tovább erősítjük a magyar családi vállalkozások részvételét a piacon. Bátran nézünk szembe az előttünk álló kihívásokkal. A gazdasági nehézségekre, a bevált recepttel, fejlesztéssel és innovációval válaszolunk.”

– mondta KRASS Árpád, a HUFBAU Csoport stratégiáért felelős vezetője, egyik tulajdonosa.

A HUFBAU magyar családi vállalkozások építőanyag-kereskedő hálózata, amely az utóbbi másfél évben működésében is jelentős modernizáción, fejlődésen ment keresztül. Kedvezményeket adó Hűségkártya programja, ügyfélkezelést támogató, így magasabb színvonalú kiszolgálást lehetővé tevő rendszerei, az építkezés, felújítást maradéktalanul kiszolgáló, átgondolt termékcsoportjai már ezek eredményei.

Kereskedései megújulásának első fontos állomása a tavasszal megnyílt veszprémi HUFBAU Építőanyag- és barkácsáruház, amelyet a következő évben továbbiak követnek. A meglévő, legnagyobb HUFBAU üzletek is átalakulnak; kisebb méretben, mint a már megszokott barkácsáruházak, mégis magas szakmai felkészültséggel és valódi ügyfélélménnyel szolgálják ki a kivitelezők és a kiskereskedelmi vásárlók igényeit egyaránt.

Új utakon a HUFBAU: kereskedelmi modellváltás, új megjelenés

„Jelentős lépéseket tettünk, hogy a HUFBAU működésében az egyik legmodernebb, a piacon a legegységesebb, és a leginnovatívabb társaság legyen. Ezzel jelentős hátrányt dolgoztunk le, és képesek vagyunk olyan piacokra is belépni, ahol eddig csak a nemzetközi láncok találtak mérvadó pozíciót maguknak.”

– foglalta össze a váltás jelentőségét KIS Sándor, HUF-BAU Csoport Kft. ügyvezető igazgatója.

A HUFBAU építőanyag-kereskedelmi franchise 6 magyar családi vállalkozás tulajdona, az általuk működtetett 22 kereskedést további 16 csatlakozó családi vállalkozás 23 ponton egészíti ki az országban.

Népszerű

hírek-blokk-kép-1 image
hírek-blokk-kép-1 image
hírek-blokk-kép-1 image
hírek-blokk-kép-1 image

HIRDETÉS

HIRDETÉS

HIRDETÉS

Ajánlott cikkek